دستگاه زردي نوزاد با قيمت مناسب دستگاه زردي نوزاد با قيمت مناسب .

دستگاه زردي نوزاد با قيمت مناسب

دستگاه زردي نوزاد با قيمت مناسب

دستگاه زردي نوزاد در منزل

شركت بزرگ خدمات پرستاري آريافتو اين افتخار را دارد كه با اجاره دستگاه زردي نوزاد درمنزل به همشهريان خوب تهراني و همچنين ساكنين شهر كرج مشكلات زردي نوزاد شما را در منزل خودتان درمان نمايد.

اين شركت با استفاده از كارشناسان كاربلد مي توان به صورت رايگان آموزش نصب و راه اندازي را در منزل شما بدهد. اجاره دستگاه زردي نوزاد در منزل يكي از بهترين روش ها براي درمان زردي نوزاد مي باشد.

قيمت اجاره دستگاه زردي نوزاد در منزل چقدر است؟

قيمتي كه براي اجاره دستگاه زردي نوزاد در منزل توسط  خدمات پرستاري آريافتو ارائه مي‌گردد با تمامي شركت‌هاي رقيب فرق دارد و شما عزيزان كه براي اولين بار مي‌خواهيد از دستگاه‌هاي استاندارد ما استفاده نماييد تخفيف ويژه‌اي قائليم.

شما عزيزان مي‌توانيد قيمت‌هاي ما را با ديگر رقيبان مقايسه و در پايان ما را كه قيمتي باور نكردني كه قابل رقابت با ديگر رقيبان مي‌باشد انتخاب نماييد.

تخفيفي كه ما براي شما ارائه مي‌شود باعث مي‌شود كه شما نيز به عنوان سفيراني باشيد كه دستگاه‌هاي ما را براي ديگران توصيه مي‌كنيد و به علت كيفيت و ارزان بودن آن شما و ديگران را ترغيب به استفاده از دستگاه‌هاي زردي نوزاد ما مي‌نمايد.

چرا از دستگاه زردي نوزاد خدمات پرستاري آريافتو بايد استفاده كنيم؟

دستگاه‌هايي كه توسط خدمات پرستاري آريافتو ارائه مي‌گردد داراي استاندارد و تاييديه وزارت بهداشت مي‌باشد و كارشناسان فني كه ما در اختيار داريم داراي مدرك و مجوز مي‌باشند كه اين دليل خوبي براي استفاده از دستگاه زردي نوزاد كه شركت خدمات پرستاري آريافتو ارئه مي‌دهد مي‌تواند باشد.

اين شركت ارسال دستگاه و حمل و نقل را به همراه نصب و آموزش طريقه استفاده و حتي به صورت تلفني و در زمان استفاده از دستگاه نيز مي‌توانيد به صورت رايگان از خدمات شركت ما استفاده كنيد و اين دليل دومي است كه بايد مد نظر قرار داد كه از خدمات پرستاري آريافتو استفاده نمود

زمان درمان زردي نوزادان با دستگاه‌هاي زردي خدمات آريافتو چند روز طول مي‌كشد؟

اگر از خدمات دستگاه‌هاي خدمات پرستاري آريافتو استفاده كرده باشيد حتماً از كيفيت اين دستگاه‌ها با خبر هستيد. اين دستگاه‌ها از ۴۸ تا ۷۲ ساعت زردي نوزاد شما را درمان مي‌كند.

ما با استفاده از دستگاه‌هاي مرغوب و با كيفيت و استانداردي كه در اختيار داريم در كمترين زمان ممكن فرزند دلبند شما را با كمترين هزينه ممكن درمان خواهيم كرد.

مزاياي استفاده از اجاره  دستگاه زردي نوزاد در منزل چيست؟

از جمله مزاياي استفاده از دستگاه زردي و كرايه دستگاه زردي نوزاد در منزل اين است كه ديگر نياز به جدايي فرزند از مادر نيست و مادر مي‌تواند در كنار نوزاد خود شاهد بهبودي كودك خود باشد.

 با آموزش‌هايي كه ما به شما مي‌دهيم مي‌توانيد در كنار درمان با تغذيه كودك با شير مادر در فاصله زماني هر چهار ساعت كه كودك خود را از دستگاه خارج مي‌كنيد باعث به كار افتادن سيستم گوارشي نوزاد و دفع بيلي روبين موجود در خون نوزاد از طريق ادرار و مدفوع كودك مي‌شود.

چرا نياز به بستري نوزاد براي درمان زردي نوزاد در بيمارستان نيست؟

درمان زردي نوزاد از جمله درمان‌هايي مي‌باشد كه مي‌توان با اجاره دستگاه زردي نوزاد در منزل از هزينه‌هاي اضافي كه بيمارستان‌ها روي دست والدين مي‌گذارند كاست.

درمان در منزل مزيت ديگري هم دارد و آن اين است كه نوزاد ديگر نياز نيست از منزل خارج و در بيمارستاني كه معلوم نيست بهداشت را رعايت مي‌كنند يا نه و يا احتمال اين وجود دارد نوزاد شما در بيمارستان به بيماري‌هاي تنفسي و يا واگيردار مبتلا شود.

اين مواردي كه گفته شد مي‌تواند نوزاد شما را در رفت و آمد و بستري در بيمارستان دچار بيماري جديدي كند، ولي درمان نوزاد در منزل با استفاده از دستگاه‌هايي كه ما در اختيار شما مي‌گذاري كه كاملاً پس از هر بار استفاده ضد عفوني شده اند، مي‌تواند محيطي كاملاً بهداشتي و ايزوله براي درمان نوزاد شما باشد.                                                                                   

زمان تماس والدين با شركت خدمات پرستاري آريافتو تا نصب و تحويل دستگاه زردي نوزاد چقدر است؟

از زماني كه شما با ما براي نصب و تحويل دستگاه زردي نوزاد تماس مي‌گيريد، كمتر از ۲ ساعت مي‌باشد و در اين مدت حمل و نصب و آماده سازي و آموزش به والدين در هر نقطه از تهران انجام مي‌شود.

براي ديگر نقاط تهران اعم از حومه و يا كرج با زمان سنجي مسافت از طريق تلفن، حداكثر زمان نصب و راه اندازي اعلام و در صورت موافقت قرارداد با شما در اين زمينه بسته خواهد شد.


برچسب: اجاره دستگاه زردي نوزاد در منزل، دستگاه زردي نوزاد در منزل، دستگاه زردي نوزاد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۷:۲۵ توسط:مدير موضوع: نظرات (0)